Észvesztően gyorsul az ólomnehéz új amerikai villanyautó
A Rivian R1S új csúcsmodellje szupersportkocsikat megszégyenítő módon katapultál.
A Rivian R1S új csúcsmodellje szupersportkocsikat megszégyenítő módon katapultál.
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
Még mindig a dízelekből van a legtöbb.
A jármű maradványait egy konténerbe helyezték, amelyet vízzel árasztottak el, hogy megelőzzék az újragyulladást.
Elsősorban az elektromos autók árának kell csökkennie ahhoz, hogy helyreálljon a piac és a magyar autógyártók is elkerüljék a további visszaesést – mondta lapunknak a Magyar Gépjárműgyártók Egyesületének ügyvezető főtitkára. Kilián Csaba arról is beszél, egyetértenek-e Orbán Viktor kormányfővel a magyarországi autógyárak felsővezetését tömörítő egyesületnél abban, hogy mi az értelme a kínai autógyárakra kivetett európai védővámoknak.
Somlai Bálint cégcsoportja a NER egyik csodájának számít, amely nagyrészt a Magyar Nemzeti Bank (MNB), illetve a jegybankhoz közeli cégek, alapítványok megbízásainak volt köszönhető. A cégek ezúttal brüsszeli forrásból is gyarapodhatnak.
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
A kompakt SUV elég sportosnak tűnik.
Itthon az új villanyautók több mint 80 százalékát cégek veszik.
A francia konyakgyártók fellélegezhetnek, Peking egyelőre nem vet ki dömpingellenes szankciókat az uniós borpárlatokra, ahhoz viszont ez kevés, hogy Kína elkerülje az elektromos autóira kivetett uniós vámokat. Peking eddig az uniós országok egymásnak ugrasztásával próbálkozott, ám mivel ez mostanáig nem jött be, nagyobb csapást készíthet elő.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
A Porsche Taycan Turbo S különleges fényezésének fejlesztése közel egy évig tartott.
A svéd márka úgy látja, hogy az aktuális piaci viszonyok miatt képtelen lesz teljesíteni eredeti elektromos autós terveit.
A francia gyártó legfrissebb elektromos modellje képzeletben a 70-es évekbe repít vissza bennünket.
Náluk nem akadt el az átállási folyamat.
Remek példa egy ipari szükséglet fenntartható módon történő kielégítésére, amikor a fizikai bányák helyett inkább a mezőgazdaságnál keresik a megoldást. Van, ahol növényekből nyerik ki az elektromos autókhoz, pontosabban az akkumulátoraikhoz szükséges nikkel egy részét.
Közel százötvenféle típus szaladgál az utakon, de alig húsz van, amelyből igazán sok van.
Világszerte továbbra is növekednek az elektromosautó-eladások, ám a bővülés több térségben, például Európában is lassul. Az átmeneti bizonytalanság ellenére minden jel arra utal, hogy a jövő a környezet szempontjából is előnyösebb elektromos hajtásé.
Az elérhető árú és kisméretű új személyautót vásárolni szándékozók dolga mostanság egyre nehezebb.